Sunday, December 19, 2010

hari yang mem' bored' an :(

hari yang sangat sangat membusankan. kawan kawan sume keluar. tinggal aku, kak nurul, ngan diya. isma ? huh, kua ngan ' kawan baik ' dia tu. biala.. tu aku tanak amek tau. dia ade life sendiri, takan aku na arrange en hidup dia pulak en. da besa kot. hah, whateva lar. ni aku na cte ap yg aku wt arini. perlu ke ? perlu kot. kate blog. haha. jakun sungguh. eh, biala. it's my right kot. hm, pg td bgun kul 9.30 pagi. tp, terlebih sikit kot. ntah le, aku main agak agak je.bangun bangun je. akak and diya on. hampehh. cuba lar aku bangun, da sedia da breakfast ke. ha, baru sedap skit. haha. ingat aku ni anak ' ORANG KAYA ' ke ? ta lar cam dia, wat uma cam hotel. seyes, menyampah. da, nape mesti aku na buka cte pasal dia ni. geram siott ! da da, then, aku bangun tgok dorang on, busan, smbung alek membute. abes, na watpe en. da tatau da na watpe, so baik wat tahi mata. ag berkat. so, tidoo.. jap, zzzzzzz  =.=

 ngigau ? no no. im not that type person oke. giler mengigau. malu kott. lol ! tapi, if somebody ade penyakit  
' mengigau' na wat cmne en ? da naseb dia. time jela. tp, pikir pikir alek, comel kot. tido tido, tp wat something yang dorang ta bape na ingat nad ta inagt langsung. bukan ke tu unik ? da da, ape aku merepek ni ? pelikk jek. haha. ;) oh, pastu en, bila bgun, mandi, ampai baju, ha yg pnting isi perut aku yg sedia da buncit ni. haissh. bukan buncit mngandung tu tau. sory skit. ni buncit manja. ok, sebut manja. ee, ape ape jela. masak sardin, lempeng, bubur kiub ayam, ayam tade, so pakai lar kiub ayam. oke what ? sedap kot. makan makan and makan sampai kenyang. then, layan cite KABHI KHUSHI KHABI GHAMMM. haha. siap meleleh beb. kate dlam hati ade taman. haha. padahal da bape kali da lyn cte tu. aduhh.. tupun na bgtau ka ? ape daa. lol =.='
  
 bile sedapp melayan cte ORPHAN siap tekak aku da tercabut menjerit jerit, aku rase bangla atas bole dengar kot, huh, whateva lar, tibe tibe isma alekk.. ha, bawa Domino's Pizza. tapi, regular punyela. bole lar wat share tuk 3 org. kenyang kenyang kenyang. hati pun sukee. haha. haishh, pikir pikir alek, arini aku makan, tido, facebooking, layan movie tuk 3 kalinye, then na watpe ag erk ? esok da na bgun awal. kul 5. da stat keje pagi en. ee. hey, wish me luck er. esok will be my first day at HOSPITAL TENGKU AMPUAN RAHIMAH lebih dikenali hopital klang. no, kleng. haha. sabahan ckp cmtu kot.. sowi yee..


 oke lar, for my dearest, i will story about u ye. rilexx sudaa. tamo gopoh. haha. before that, gud nite guys. thanks and maafkan mira ye. :))
  

 p/s : i am taken by ALIF tau. so, i will story about him on next post. sakit punggung, skit mate, na tido. love you .



2 comments:

  1. i ta reti lar syg. ni pun nga tggu kwn i alek hostel. diala editor my blog ni. sbar er :)

    ReplyDelete