Monday, December 20, 2010

hari pertama :) :(

hm, na cte ape ek ? sengal. oke. sperti mane aku ckp semalam, aku en kena gi posting at klang, and arini ari yg membuatkan aku ade bnyak perasaan. excited, happy, sedih, geli, lapo and mcm mcm. kang aku senaraikan cam pelik lak. haha. oke, arini dengan bngganye aku bgun kul 4.30 pg. fuyoo. haha. tadela. aku lom gosok baju uniform ag. memang lar kena bgun awal. tu padahnye kalo da mls sgt. siap siap, cantek cantek, so aku gerak kua uma dlm kul 5.45 pg. tggu bas cam pkerja asing na gi keje kilang tu, last last a sampai dlm kul 6 bape entah. ta cek lak. ah, ta penting pun. sampai je, gi breakfast, seperti biasa, ain yg support. haha. nape ? sebab dia tu my accountant. awl bulan ganti alek. cam ta biase. haha.


da stel sume, tggu CI kitorang at satu dewan ni. so, time tu lar aku tgok rmai sgt student nurse. bukan setakat MSU, tapi ade KUIS, SUNWAY and MAHSA. tapi, banyak banyak uniform , aku paling berkenan ngan uniform MSU, haha. memang lar. lawa and mnyerlah kot. ptut lar, bile kitorg brjln, dorang sume pndang slack je. poyoss.. huh. hm, yg penting ta cari pasal. time tu, kitorang kena briefing, seyes mengantuk. bape kali entah aku tersengguk sengguk. tahn nantok en. tapi, as a human being yang jujur orgnye, aku pun tidola. da ta peduli org tgok. serabai en. haisshh, memalukan sungguh. at least, aku ta kena tegur. line clear beb. 


  
 ain. baru na sepit kuku. ish ish..



time ni berkumpul ramai ramai tuk usha doc doc hensem :)



 with my honey. busan time ni. dengar briefing, so ape ag capture lar.


 

 hm, tatau lar na cakap ape. arini aku just ade orientation je. tapi, time aku nga melawat wad wad at hospital tu, setes nanges. aku ta sggup tgok org org tua menderita kesakitan, ngn darah ats cadarnye, patah kaki, sume ptah lar, and yg paling paling sedih, aku tertengok ade satu family nga bace surah yassin. anaknye yg sedang nazak. tatau lar cmne esok aku na berdepan sume ni. bole ke ? ya Allah, kuatkan hatiku. aku ikhlas na tolong mereka. ya Allah, sembuhkanla dan kurangkanla penderitaan mereka tu sume. aku ta sggup tgok. i wish i can give my helping hand with bottom from my heart. so, wish me luck. thank you :)) 





p/s : rase cam na demam lar. main hujan tadi en. memang ptut pun. padan muka saya.


2 comments: