Monday, December 20, 2010

-cinta saya-

sayang saya, ALIF ROSLAN


sape dia tu ? entah. haha. aisey, ta pasal pasal dia majuk pulak. huaa. hm, ni, Alif, lebih dikenali Alip. haha. dia ? he is my triple beloved ones. pic tu aku amek time kitorang on first date. seyes kelakar bile teringat alek. time ni masing masing segann giler. huh. menggeletar badan aku bile met dia. nape ek ? mybe the first love sight kot. haha. sengal. cmne aku bole kenal dia ? 
  



dari sini lar aku mula kenal dia. MYSPACE. ha, sweet en ? hanya setakat kitorang main main komen je, bole pulak tersangkut. oke oke, aku ngaku yg aku ni getek dulu. aku yg start bagi nom aku at dia. haha. bila pkir alek, ta nyesal kot. coz aku da met sumone yg btul btul serasi nagn aku. ha, my rezeki. korang ade ? tade en. da, jgn jeles. haha. bak kate Nabil, ala, yg juara RAJA LAWAK tu, haishh. tupun na gtau. hm, kwn pnye kwn then terpaut. aiseh. ayt. cantek. :) first first couple dlm tepon je kot. bape bulan ek, na msuk 4 bulan kot, baru lar bermulanye kami pnye first datee. terror.

my first date's pic. asal muke aku cmtu ? baru tau muka aku nmpak serabai. maluu..


ha, ta cumel er ? sebat kang. berani berani je ckp cmtu er. haha. ingat ag, si dia tggu aku at jejantas ni tau. aku ckp ngan dia yg aku pakai baju color oren, tp, actualy bukan. haha. saje an uji. dia cam aku ke ta. ap yg aku ingat, time aku met dia, ari tu ari Sultan Johor mangkat. huh, sdeh beb. wayang sume tutup. ape pun sume tutup lar. skit ati.. date yg agk agk busan coz tatau na watpe. haha. bile met je, aku pi lar stay jauh skit. bia dia pggil aku. time tu, aku nga gelabah gile. tggu tggu pnye tggu, dia ta pnggil. padahal, dia da nmpak aku da tu. haishh, amat geram. tape.. ngan beraninye, cehh, gi lar tgur dia. and, dia pun terkejut lar. bole dia ckp , ingtkan minah ane dok tenung dia, rupenye aku. huh. bes bile dia ckp cmtu. haha. ah, pape pun sweet kot. aiseymenn.

jlan jlan, pusing pusing, ta shoping pun, haha. kate student en. poket puna ckup ckup tuk wat mkn je. abes, wyg ta bole tgok en. so, sekali sekala na mkn mhal en, kopak sikit wet poket kitorang tu. ngan semangatnye, tuk my first date lar, kitorng mkn at SECRET RECIPE. haha. tuk org yg da bkerje, nmpak ta mahl, tp, bg kitorng ni ha. huh. ntah lar. bedal je. ingatkn na melantak kek ke, ape ape lar yg brkaitan ngan kek. tp, terorder nasi aym black paper ngn lemon tea juice. tu abru hidangan aku. dia pulak ? sama je. kate sehati sejiwa. haha. so, berbual lar kami berdua. pandang dia, pandang kite, ngee ~~ sweet sweet. ahaks :)

da abes mkn, wet da kopak, kitorng pn jln2. ha, lupe pulak na gtau ane kitorng date. ni ha, at JUSCO TEBRAU. sekali ag, tupun na gtau ke ? lol ! jln jln, rasanya da bpe kali da kitorng tawaf. cukup dptkn title haji, hajah. ish, wat main main lak mira ni. tp,aritu seyes memang memang sweet sgt sgt. tuk aku jela.


ape yg aku na ckp, sumpah, i love him soo much. i wont ever to leave him. and i wanna be with him until the end of my life. ya Allah, peliharakan lah hubungan kami smpai ke jinjang pelamin. amin ya rabbal alamin.


p / s : pssssttt, ta bole download banyak banyak. it is my personal things and confidential. harap maklum.

No comments:

Post a Comment