Monday, December 27, 2010

kawan ? or friends ?

perlu ke kite na berkawan ? mestila. time ni lar kite perlukan seseorang yg bole jaga kite, jaga makan minum kire, tegur kite bile kite wat salah, tapi, kadang kadang ade gak kite wat keje jahat, tapi sebagai kawan, kite pun join sekali. haha. baru bess. sehati sejiwa. kawan ni en, bile kite susa, dia bagi nasihat macam macam lar at kite, cam dia lak yg nga ade problem. kelaka !  and ta lupe juga bile klite susa, dalam kewangan oke, dia pun hulur hulur gak lar wet yg ta bape bnyak tu at kite, tapi dia ? sanggup seh dia ikat perut. demi kawan kan ? ni yg aku makin sayangg sangat at kawan aku sorang ni. not lesbian oke. hanya sekadar kawan. ecengg.

tapi en, ade gak kawan yg tikam kite belakang. not murder oke. so, aku rase korang mesti paham en ape aku maksudkan itu. dulu, kite tu sama sama. ape rahsia, ta kira lar rahsia luar dalam, and agknye rahsia tu bole wat maruah kite jatuh. tapi kawan an ? tetap gak na share. bak kate org putih, sharing is caring. ha, tu dia. tapi,kalo dapat kwn yg type cmtu, agknye mmg hmm... tu lar. ape pun ta bole. mati ag baik kalo dapat kwn cmtu. sumpah memang ta berkat hidup lar. ya Allah, jauhkanlah aku dapat org cmtuh. amin.

tapi n, sebagai kwn, kite perlu ke na ikot cakap kawan kite tuh sedangkan diri dia tu ta betul ? mksud aku, cam kerbau kena cucuk hidung. ap kwn dia sruh wat, dia wat. sedangkan hati dia meronta ronta tanak wat. na jujur, ta bole. coz dia termakan budi banyak banyak. sian en ? amat bersimpati terhadap diri dia. aku bukanla na mngutuk kwn jenis cmtu, tapi, bile dipikir pikir an amek, sian. cam dia tade life tuk decide sendiri. tu lar kwn kalo da control hidup seseorg. mengalahkan queen control and king control. haha.

tapi, ap yg aku na ckp, korang ? pilih lar kwn yg btul btul ngan ngn korg. jgnla pikir kwn yg bole wat korang enjoy gile gile, tp last last ditinggalkan gitu je sebab korang da jatuh susa. tae kalo kwn kite sorang je, tapi berkualiti. msih bersama ta kire siang malam and susa senang. tu baru dinamakan kawan sejati. wish you guys dpt kwn yg secocok ngn korang. amin.


No comments:

Post a Comment